Klachtenprocedure

Bent u niet tevreden en wenst u een klacht indienen?

Dat kan hier.


De kwaliteitsmanager (Philippe Vrancken), is verantwoordelijk voor de registratie en het noteren van de klachten, het toewijzen van een verantwoordelijke, het uitvoeren van de corrigerende maatregelen en het klasse­ment van de klachten. Het kernteam is verantwoordelijk voor het beslissen van onoplosbare klachten.

  • WERKWIJZE:
  • Klachten kunnen mondeling of schriftelijk worden overgemaakt.
  • U download dit document op uw computer, vult het in en u mailt het door naar mailadres info@psycon.be
  • Bij elke klacht zal de kwaliteitsmanager (Philippe Vrancken) het klachtenformulier aanvullen. Dit formulier zal minstens volgende gegevens omvatten:
  • – datum van de klacht
  • – identiteit/functie van de persoon die de klacht vaststelt
  • – identificatie van de klant
  • – de omschrijving van de klacht
  • Documenten die bij de klacht horen (bv. e-mails), worden in bijlage aan het formulier toegevoegd.
  • Op de eerstvolgende vergadering zal de klacht worden geagendeerd en worden besproken. De corrigerende maatregelen zullen in het verslag worden opgenomen en tevens in communicatie worden gebracht aan de klant die de klacht initieerde.
  • De gehele procedure dient binnen de 4 weken, na de klachtindiening, te worden afgehandeld.

Vertel over ons!

Deel deze pagina met je vrienden